MAANDAG

De afkorting staat voor Buik, Billen en Benen. Hier zal dus ook de focus op liggen bij deze leuke workout. De les zal elke week anders en uitdagend zijn. De perfecte les voor iedereen die graag de BBB wat extra aandacht wilt geven.

Power Yoga is helemaal hip! Sinds ongeveer de jaren ’30 is deze stroming binnen de Yoga gaan groeien, en vandaag de dag groeit het nog steeds door. Veel mensen die Yoga eerst als “vaag” of “zweverig” beschreven, komen snel op hun worden terug na een kennismaking met een lesje Power Yoga. 

Tijdens deze uitdagende en leuke les wordt er gewerkt aan trap en stoot -technieken. De les wordt gegeven op bokspalen waar jij je helemaal op kan uitleven, hoe lekker is dat!
De perfecte manier om kennis te maken met Kickboksen en te werken aan je kracht en uithoudingsvermogen

Tijdens deze pittige circuittraining wordt er hard gewerkt aan het hele lichaam. Kracht en cardio oefeningen wisselen elkaar af. De les is zeker te volgen voor elke sporter, aangezien je makkelijk kan differentiëren. Leuke uitdaging dus!

Een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek, gebaseerd op wielrennen en bestaand uit aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandknop op de fiets.

In deze les wordt het hele lichaam getraind door een combinatie van atletische bewegingen en krachtoefeningen die in een hoog tempo worden uitgevoerd, waardoor je uithoudingsvermogen verbeterd wordt en je veel calorieën verbrandt.

In deze shape les wordt er gebruik gemaakt van cardio en krachttraining. D.m.v. dynabands, gewichtjes en eigen lichaam gewicht wordt er gewerkt aan het hele lichaam en krijg je de maximale burn. Vooral de bekende bbb staat centraal tijdens deze energieke les die wordt gegeven op nieuwe en motiverende muziek.

Een barbell-les die alle belangrijke spiergroepen uitdaagt d.m.v. krachtoefeningen. Doordat je je eigen trainingsgewicht kan kiezen en elke track weer een andere spiergroep aanspreekt kan je de resultaten behalen waar je naar streeft.

Een actieve, vrolijke les met opzwepende latijns- Amerikaanse muziek en dansen als de Salsa, Merenque en Cumbia, waardoor het lichaam in shape komt.

DINSDAG

Een barbell-les die alle belangrijke spiergroepen uitdaagt d.m.v. krachtoefeningen. Doordat je je eigen trainingsgewicht kan kiezen en elke track weer een andere spiergroep aanspreekt kan je de resultaten behalen waar je naar streeft.

In deze shape les wordt er gebruik gemaakt van cardio en krachttraining. D.m.v. dynabands, gewichtjes en eigen lichaam gewicht wordt er gewerkt aan het hele lichaam en krijg je de maximale burn. Vooral de bekende bbb staat centraal tijdens deze energieke les die wordt gegeven op nieuwe en motiverende muziek.

Een les waarbij je d.m.v pasjes en krachtoefeningen het hele lichaam kan trainen. De trainer bereid elke week een andere les voor, waardoor het uitdagend en leuk blijft. Een gezellige les die ook de kaakspieren stevig aanpakt.

Een barbell-les die alle belangrijke spiergroepen uitdaagt d.m.v. krachtoefeningen. Doordat je je eigen trainingsgewicht kan kiezen en elke track weer een andere spiergroep aanspreekt kan je de resultaten behalen waar je naar streeft.

Een core training waarbij de focus ligt op het versterken van de core, het spier en bindweefsel, het opbouwen van conditie en het verbranden van calorieën. Door het gebruik van een buis gevuld met grind is het een effectieve belasting van je spieren.

Een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek, gebaseerd op wielrennen en bestaand uit aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandknop op de fiets.

Outdoor circuit zegt het eigenlijk al. Deze, seizoensgebonden, les vindt plaats op de parkeerplaats voor het sportcentrum. Elke les is anders, krachtoefeningen worden afgewisseld met cardio vasculaire oefeningen. Een les die goed te doen is voor elke sporter, omdat je makkelijk kunt differentiëren. Perfecte les om goed in shape te komen/blijven!

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Het trainingsprincipe van HIIT is dat je door middel van intervals in een korte tijdsduur een intensieve inspanning levert. Met een HIIT training wissel je intensieve oefeningen af met minder intensieve oefeningen of rust.

Een freestyle les voor de wat ervaren stepper,  waarbij steppassen worden uitgevoerd op de step om een uitdagende combinatie te maken. Elke les wordt er toegewerkt naar een combinatie in verschillende blokjes, die elke les weer anders en uitdagend is.

Tijdens deze uitdagende en leuke les wordt er gewerkt aan trap en stoot -technieken. De les wordt gegeven op bokspalen waar jij je helemaal op kan uitleven, hoe lekker is dat! De perfecte manier om kennis te maken met Kickboksen en te werken aan je kracht en uithoudingsvermogen

Een rustige les waarbij de houdingen vooral gericht zijn op het versterken en versoepelen van het bindweefsel rondom de botten, gewrichten, pezen , banden en spieren. De posities worden drie tot vijf minuten aangehouden, waardoor je tijd hebt om je grenzen te verkennen en te verleggen en de meridianen worden gestimuleerd die weer verschillende organen stimuleren.

WOENSDAG

.Tijdens deze uitdagende en leuke les wordt er gewerkt aan trap en stoot -technieken. De les wordt gegeven op bokspalen waar jij je helemaal op kan uitleven, hoe lekker is dat!
De perfecte manier om kennis te maken met Kickboksen en te werken aan je kracht en uithoudingsvermogen

.Een les waarbij op motiverende muziek een combinatie wordt gemaakt van cardio en krachtraining. Het accent ligt op het trainen van de billen, benen, buik en armen, waarbij er met eigen lichaamsgewicht of gewichten getraind kan worden. 

Pilates is een body en mind les waarbij spierkracht en flexibiliteit centraal staat . Er wordt gefocust op de regulatie van de ademhaling. De les eindigt met een relaxatie. .

Een freestyle les voor de beginnende stepper, waarbij steppassen worden uitgevoerd op de step om een uitdagende combinatie te maken. Elke les wordt er toegewerkt naar een combinatie in verschillende blokjes , die elke les weer anders en uitdagend is.

Een barbell-les die alle belangrijke spiergroepen uitdaagt d.m.v. krachtoefeningen. Doordat je je eigen trainingsgewicht kan kiezen en elke track weer een andere spiergroep aanspreekt kan je de resultaten behalen waar je naar streeft.

Een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek, gebaseerd op wielrennen en bestaand uit aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandknop op de fiets.

Outdoor circuit zegt het eigenlijk al. Deze seizoensgebonden les vindt plaats op de parkeerplaats voor het sportcentrum. Elke les is anders, krachtoefeningen worden afgewisseld met cardio vasculaire oefeningen. Een les die goed te doen is voor elke sporter, omdat je makkelijk kunt differentiëren. Perfecte les om goed in shape te komen/blijven!

Pilates is een body en mind les waarbij spierkracht en flexibiliteit centraal staat . Er wordt gefocust op de regulatie van de ademhaling. De les eindigt met een relaxatie. .

Een actieve, vrolijke les met opzwepende latijns- Amerikaanse muziek en dansen als de Salsa, Merenque en Cumbia, waardoor het lichaam in shape komt.

Een leuke, full-body trampoline fitness workout, waarbij er gewerkt wordt aan het hele lichaam. Het accent ligt op het trainen van de billen, benen, buik en rugspieren. Een uitdagende les die ook geschikt is voor de beginnende sporters.

DONDERDAG

Een core training waarbij de focus ligt op het versterken van de core, het spier en bindweefsel, het opbouwen van conditie en het verbranden van calorieën. Door het gebruik van een buis gevuld met grind is het een effectieve belasting van je spieren.

Een gezellige, maar effectieve workout. Er wordt d.m.v. eigen lichaamsgewicht, steps en gewicht schijfjes gewerkt aan de algehele conditie. Een les die toegankelijk is voor iedereen en waar het trainen van de kaakspieren soms centraal staat.

Een rustige les waarbij de houdingen vooral gericht zijn op het versterken en versoepelen van het bindweefsel rondom de botten, gewrichten, pezen , banden en spieren. De posities worden drie tot vijf minuten aangehouden, waardoor je tijd hebt om je grenzen te verkennen en te verleggen en de meridianen worden gestimuleerd die weer verschillende organen stimuleren.

Outdoor circuit zegt het eigenlijk al. Deze seizoensgebonden les vindt plaats op de parkeerplaats voor het sportcentrum. Elke les is anders, krachtoefeningen worden afgewisseld met cardio vasculaire oefeningen. Een les die goed te doen is voor elke sporter, omdat je makkelijk kunt differentiëren. Perfecte les om goed in shape te komen/blijven!

Een les waarbij bewegingen uit de yoga, tai chi en pilates worden gecombineerd. Het draait om eenvoudige en veilige yogabewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Ook aan het controleren van de ademhaling wordt aandacht aan besteed.

Een les waarbij bewegingen uit de yoga, tai chi en pilates worden gecombineerd. Het draait om eenvoudige en veilige yogabewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Ook aan het controleren van je ademhaling wordt aandacht besteed. 

Een core training waarbij de focus ligt op het versterken van de core, het spier en bindweefsel, het opbouwen van conditie en het verbranden van calorieën. Door het gebruik van een buis gevuld met grind is het een effectieve belasting van je spieren.

In deze high intensity groepsles worden Muay-Thai bewegingen, zoals kicks en punches, zonder lichamelijk contact gecombineerd met cardio met behulp van een punching bag. Je werkt aan je uithoudingsvermogen en gebruikt tegelijkertijd al je spiergroepen.

VRIJDAG

Een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek, gebaseerd op wielrennen en bestaand uit aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandknop op de fiets.

Een les waarbij op motiverende muziek een combinatie wordt gemaakt van cardio en krachtraining. Het accent ligt op het trainen van de billen, benen, buik en armen, waarbij er met eigen lichaamsgewicht of gewichten getraind kan worden.

Een mix van dance, cardio, krachttraining, yoga en – ontspanningsoefeningen. Allemaal aangepast op de zwangerschap en na de bevalling

Pilates is een body en mind les waarbij spierkracht en flexibiliteit centraal staat . Er wordt gefocust op de regulatie van de ademhaling. De les eindigt met een relaxatie.

ZATERDAG

Een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek, gebaseerd op wielrennen en bestaand uit aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandknop op de fiets.

Deze les wordt buiten gegeven en is daardoor seizoensgebonden. Met elke week een nieuwe en uitdagende les is dit de workout voor de outdoor liefhebber. Er wordt gewerkt aan je algehele conditie en er zal ook worden hard gelopen.

In deze les wordt het hele lichaam getraind door een combinatie van atletische bewegingen en krachtoefeningen die in een hoog tempo worden uitgevoerd, waardoor je uithoudingsvermogen verbeterd wordt en je veel calorieën verbrandt.

Een freestyle les voor de wat ervaren stepper,  waarbij steppassen worden uitgevoerd op de step om een uitdagende combinatie te maken. Elke les wordt er toegewerkt naar een combinatie in verschillende blokjes, die elke les weer anders en uitdagend is.

Een barbell-les die alle belangrijke spiergroepen uitdaagt d.m.v. krachtoefeningen. Doordat je je eigen trainingsgewicht kan kiezen en elke track weer een andere spiergroep aanspreekt kan je de resultaten behalen waar je naar streeft.

Een core training waarbij de focus ligt op het versterken van de core, het spier en bindweefsel, het opbouwen van conditie en het verbranden van calorieën. Door het gebruik van een buis gevuld met grind is het een effectieve belasting van je spieren.

Tijdens deze uitdagende en leuke les wordt er gewerkt aan trap en stoot -technieken. De les wordt gegeven op bokspalen waar jij je helemaal op kan uitleven, hoe lekker is dat!
De perfecte manier om kennis te maken met Kickboksen en te werken aan je kracht en uithoudingsvermogen

ZONDAG

Een actieve, vrolijke les met opzwepende latijns- Amerikaanse muziek en dansen als de Salsa, Merenque en Cumbia, waardoor het lichaam in shape komt.

 

Tijdens deze pittige circuittraining wordt er gewerkt aan het hele lichaam. Deze les is voor de (licht) gevorderde sporters aangezien er veel technisch uitdagende oefeningen in voorkomen. Van battle ropes  tot burpees en van box jumps tot push ups maken deze workout een echte uitdaging.

Een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek, gebaseerd op wielrennen en bestaand uit aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandknop op de fiets.

In deze high intensity groepsles worden Muay-Thai bewegingen, zoals kicks en punches, zonder lichamelijk contact gecombineerd met cardio met behulp van een punching bag. Je werkt aan je uithoudingsvermogen en gebruikt tegelijkertijd al je spiergroepen.

Een actieve, vrolijke les met opzwepende latijns- Amerikaanse muziek en dansen als de Salsa, Merenque en Cumbia, waardoor het lichaam in shape komt.

 

Een dynamische vorm van yoga waar verschillende houdingen  worden verbonden op het ritme van de adem. Elementen uit de zonnegroet zijn een terugkerend onderdeel als verbinding tussen de houdingen (Vinyasa). De nadruk ligt op de fysieke inspanning om ontspanning te creëren: het vergroten van innerlijke kracht, flexibiliteit, concentratie en uithoudingsvermogen.